Nasza pracownia fizjoterapii specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów z narządem ruchu oraz rehabilitacją po operacjach. Proponujemy kompleksowy, profesjonalnie zaplanowany plan rehabilitacji. Wizyty w naszej pracowni łagodzą procesy chorobowe i ich konsekwencje, a nasi pacjenci mogą szybciej wrócić do sprawności.

Zabiegi skierowane są do osób cierpiących z powodu różnego rodzajów bólów mięsniowo-szkieletowych, bólów głowy, pleców, barków, nerwobólów, dyskopatii oraz różnego rodzajów wad postawy.

Oprócz tego fizjoterapia pozwala leczyć ograniczenia ruchomości stawów oraz wspiera prawidłową rekonwalescencję po zabiegach ortopedycznych.

Terapia falami uderzeniowymi

Terapia falą uderzeniową to jeden z najbardziej skutecznych sposobów leczenia przeciwbólowego w schorzeniach narządu ruchu. Efektywność tej metody sprawia, że terapia falą cieszy się bardzo dużą popularnością i zaufaniem pacjentów.

więcej informacji

TRE® (Trauma Releasing Exercises)

TRE® (Trauma Releasing Exercises) to ćwiczenia, które pomagają przy różnych dolegliwościach bólowych, stresie, bezsenności, chorobach psychosomatycznych oraz depresji. Jest to opracowana przez dr David’a Berceli’ego metoda treningu polegająca na sekwencji ćwiczeń, które uruchamiają w ciele wibracji neurogenicznych umożliwiających uwolnienie się od stresu i traumy. Wibracje powodują obniżenie napięcia wszystkich tkanek, dzięki czemu zdrowienie przywracane jest na wielu poziomach równocześnie. Ćwiczenia są proste, łatwe do opanowania i mogą z niej korzystać osoby w każdym wieku i kondycji fizycznej. Uwalnianie napięć odbywa się w takim tempie, jakie ciało jest w stanie zintegrować. W miarę uwalniania wzorców napięciowych polepsza się stan emocjonalny człowieka. TRE® można włączać do codziennego zestawu ćwiczeń i używać ich do leczenia oraz zapobiegania stanom chorobowym. Pozwala na osiągnięcie równowagi psychofizycznej i uwolnienie napięcia oraz znakomicie uzupełnia inne działania psychoterapeutyczne.
Nasi fizjoterapueci: