Poradnia Fizjoterapeutyczna

Nasza pracownia fizjoterapii specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów z narządem ruchu oraz rehabilitacją po operacjach. Proponujemy kompleksowy, profesjonalnie zaplanowany plan rehabilitacji. Wizyty w naszej pracowni łagodzą procesy chorobowe i ich konsekwencje, a nasi pacjenci mogą szybciej wrócić do sprawności.

Zabiegi skierowane są do osób cierpiących z powodu różnego rodzajów bólów mięsniowo-szkieletowych, bólów głowy, pleców, barków, nerwobólów, dyskopatii oraz różnego rodzajów wad postawy.

Oprócz tego fizjoterapia pozwala leczyć ograniczenia ruchomości stawów oraz wspiera prawidłową rekonwalescencję po zabiegach ortopedycznych.

Terapia falami uderzeniowymi

Terapia falą uderzeniową to jeden z najbardziej skutecznych sposobów leczenia przeciwbólowego w schorzeniach narządu ruchu. Efektywność tej metody sprawia, że terapia falą cieszy się bardzo dużą popularnością i zaufaniem pacjentów.

więcej informacji
Nasi fizjoterapueci: