Laserobaria 2.0 S

Laserobaria, to wielofunkcyjne urządzenie terapeutyczne, znajdujące szerokie zastosowanie w procesie leczenia kończyn. Jego twórcą jest prof. dr hab. n. med. dr h. c. multi Aleksander Sieroń, Krajowy Konsultant w Dziedzinie Angiologii. Pan Profesor kieruje Poradnią Angiologii Alfamedica oraz Pierwszą w Polsce Pracownią Laserobarii w naszym Centrum Medycznym. Działanie urządzenia opiera się na współdziałaniu czterech czynników wykorzystywanych w leczeniu kończyn. Są to:

Hiperbaryczna terapia tlenowa – potwierdzone działanie bakteriobójcze tlenu, powoduje przyspieszenie procesów naprawczych w tkankach. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie większego tempa gojenia się ran.

Leczenie światłem – połączenie pozytywnych efektów działania światła czerwonego i ultrafioletowego o różnej długości fali powoduje przyspieszenie przepływu krwi, jej dodatkowe utlenienie oraz pobudza naturalne procesy naprawcze i redukuje odczuwanie bólu.

Terapia polem magnetycznym – umożliwia poprawę oddychania tkankowego. Działa przeciwbólowo na skutek wytwarzania betaendorfin. Zmniejsza obrzęk. Wpływa na strukturę błon komórkowych oraz produkcję kolagenu i keratyny.

Ozonoterapia – ozon zabija zarówno bakterie, grzyby jak i wirusy. Jego działanie znacząco przyspiesza regeneracje komórek i gojenie się ran.

Laserobaria w ortopedii

Stworzone przez prof. Aleksandra Sieronia urządzenie, wykorzystywane jest w leczeniu chorób kończyn. Dzięki swojemu pozytywnemu oddziaływaniu na regenerację tkanek, odkażanie ran, zmniejszanie obrzęku, zwiększanie przepływu krwi oraz działanie przeciwbólowe, znajduje szerokie zastosowanie w medycynie. Laserobaria pomaga pacjentom cierpiącym na problemy miażdżycowe, żylny zespół zatorowo-zakrzepowy, czy tzw. stopę cukrzycową. Wykorzystywana jest w procesie leczenia urazów sportowych, wydatnie skracając czas rekonwalescencji. Niejednokrotnie stanowi ostatni ratunek dla osób, którym zagraża amputacja kończyny. W ortopedii terapia wskazana jest w przypadku:

opóźnionego zrostu kostnego, stawach rzekomych, przy osteoporozie,

obrzękach limfatycznych, neuralgiach i nerwobólach,

stanach pooperacyjnych (wszczepienie endoprotezy),

leczenia urazów stawów, ścięgien, skręceniach oraz stłuczeniach,

wystąpienia obrzęku i bólu w kończynie,

regeneracji mięśni po intensywnym wysiłku,

trudno gojących się ran (również związanych z cukrzycą),

regeneracji po kontuzji, urazie, krwiaku.

Osoby zainteresowane leczeniem z wykorzystaniem Laserobarii S skontaktować mogą się bezpośrednio z Koordynatorem zabiegów, Panią Pauliną Kołodziej:

tel.: 609 558 090
e-mail: zabiegi@alfamedica.med.pl